Flere tusinde danskere nåede ikke at få fingrene i den populære jubilæumsvase fra Kähler Design, som nedlagde Imercos hjemmeside tilbage i august, men nu får de igen chancen. Ved TV2’s Knæk Cancer arrangement senere på måneden, er der hele 12 af de eftertragtede vaser i puljen. Auktionerne finder sted på Lauritz.com, og der kan allerede bydes på de eftertragtede Kähler-vaser.
Knæk Cancer auktionens 12 eftertragtede jubilæumsvaser, er ikke de eneste vaser der kan bydes på. Der er yderligere tre unikke Kähler-vaser på højkant, som ikke er set før. De sidste tre vaser er fremstillet specielt til TV2’s Knæk Cancer arrangement.
Læs også: Usynlige cykelhjelme hitter i København
– Unikke oplevelser, og endnu bedre, oplevelser med kendte mennesker, er ligeledes populært. Det kan for eksempel være bands eller tv-kendisser og vores erfaring fra tidligere arrangementer er, at disse auktioner ligger i den eftertragtede ende.
Mette Jensen Grubov som er marketingschef hos Kähler Design siger, at vaserne er yderst sjældne:
– Vi har hos Kähler Design valgt, at donere tre specialfremstillede vaser til Knæk Cancer arrangementet, som ikke kan købes nogle steder, siger hun.
Vaser til 7.200 kr.
Asger Bolvig, projektleder hos Kræftens Bekæmpelse, beskriver donationen af vaserne således:
– Vi har været så heldige at Kähler Design har doneret tre limited edition vaser, som er en særlig 50 cm høj udgave af den populære jubilæumsvase, der ikke har været i handlen. Vi tænker og håber, at denne vase bliver et hit på auktionen.
• Den hyppigste kræftform blandt kvinder i 2012 var brystkræft.
• Den hyppigste kræftform blandt mænd i 2012 var prostatakræft.
Kilde: www.cancer.dk
På Lauritz.com kan man desuden se, at de speciallavede vaser allerede er et hit. Den ene af de tre vaser er allerede oppe på 7.200 kr.
Køb en kendt
Det er ikke kun speciallavede Kähler-vaser, der er på menuen på net-auktionen på Lauritz.com. Man kan ligeledes byde på danselektioner med Mads Vad fra Vild med Dans, middag med Bubber, signerede fodboldstrøjer, cirkusbilletter og meget mere.
Kræftens Bekæmpelse fremhæver oplevelserne, som en vigtig del af net-auktionen. Asger Bolvig siger:
– Unikke oplevelser, og endnu bedre, oplevelser med kendte mennesker, er ligeledes populært. Det kan for eksempel være bands eller tv-kendisser og vores erfaring fra tidligere arrangementer er, at disse auktioner ligger i den eftertragtede ende.
Sidste år blev der indsamlet 143 millioner kroner ved årets arrangement.